dissabte, 28 de gener del 2012

Viatge per Europa (I) : Fins a Suïssa compartint cotxe


Dia 1 – dissabte 3 de desembre de 2011

Després d'una setmana de bogeria amb dos rodatges, organitzant el viatge, estudiant per l'examen del carnet de camió i preparant la maleta, finalment el dissabte al matí agafava el cotxe i baixava a Barcelona on, puntualment, esperaven els companys de viatge que havien contactat amb mi a través de Comuto (una web per compartir viatges amb cotxe, tant de conductor com de passatger). Totes eren noies, excepte un noi que finalment no va poder venir. L'experiència de compartir cotxe va ser molt grata. Durant el viatge comparteixes experiències amb d'altra gent, majoritàriament jove, de qui pots aprendre molt.El meu trajecte era de Barcelona a Ginebra i la primera parada la vam fer a Narbonne, on una de les companyes viatgeres va arribar 10 minuts abans que marxés el tren! La següent parada va ser a Beziers, a només 30 minuts de Narbonne, on altres dues noies van baixar també a la parada de tren. Allà vam fer una petita parada per esmorzar i prendre un cafè amb llet ben calentó. La resta del viatge, fins a Grenoble, el vaig ver amb la Cristina, una sevillana que exerceix de metgessa a Barcelona. Durant el viatge vam parlar de tot: sanitat, feina, drogues... de la vida. És molt enriquidor, la veritat! Crec que molta gent es podria estalviar un dineral en psicòlegs si xerrés més amb gent que no coneix i fóssim tots més oberts de mires. Després d'arribar a Grenoble, ja a les sis de la tarda, vaig enfilar cap a Geneve, on vaig arribar ràpidament. Allà em rebia amb els braços oberts (i el sopar preparat!) el Claudi, un nord-català que viu a Ginebra des de fa molts anys. Després de sopar i xerrar una bona estona vaig anar cap al llit. Havia sigut un dia molt intens i tocava descansar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada