diumenge, 5 de febrer del 2012

Viatge per Europa (II) : Ginebra, Suïssa

Dia 2 i 3– Diumenge 4 de desembre i dilluns 5, Ginebra:

Diumenge

Després de descansar i amb un bon esmorzar, vam iniciar el dia visitant Ginebra amb el Claudi, començant per un parc molt bonic al costat de la Universitat de Ginebra, on hi havia el campament d'indignats de la ciutat.

Després vam seguir pujant cap al casc antic, i vam veure el banc més llarg d'Europa. Després de prendre una xocolata calentona per passar el fred, al sortir, vam coincidir amb una comparsa d'ex-militars, que surten un cop l'any coincidint amb les festes de Ginebra i disparen els antics canons, vaig tenir sort de que coincidís amb el meu viatge!

Després vam anar a dinar, a Suïssa ( i la major part d'Europa) es dina sobre les 12h, agafant el Claudi una Fondue i jo un Rissoto que estava molt bo. En acabat vam anar a visitar els museus d'història, d'art i d'història natural. Aquest últim el recomano molt, ja que estava ben treballat per a totes les edats. Cal destacar també que a Suïssa els museus són gratuïts.


Dilluns 5

El Claudi em va fer de molt bon amfitrió i em va ensenyar els racons i zones de la ciutat, el llac, la zona comercial, una exposició de retrats de ciutadans de Sarajevo (Bòsnia) durant la guerra i 15 anys després, i la seu de les Nacions Unides.

Continuació de: Viatge per Europa (I)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada